Ana Ocağı 21 Temmuz 2015 izle Son Bölüm



Ana Ocağı 21 Temmuz 2015 izle Son Bölüm elif arayacaklar aykut benim elimde zaman söyleyeceğim adrese gel bu olayı çözelim ve herşeyi bitirelim onlara çok kötü bir oyun yaptım ve şu anda baygın bir şekilde kardeş ve o yüzden de devam edeceğiz aşık bir kadın görüyorum yoksa iyi bak o zaman yanlış görüyorsun sana nefret kaç kişi var sen benden vazgeçemezsin sen o nefesi başka birine verdim o yüzden ölmedi öyle mi diyorsun buna inanıyor musun ya sen kime inanıyorsun bana mı onlara mı şimdi git burdan onun yanına git ve beni kızımla başbaşa bırak seni hiçbir şey göremez ben senin aşkınla nefes alıyorum

Ana Ocağı 21 Temmuz 2015 izle sen olmasan yalnızım çaresizim sen bunu çok iyi biliyorsun bana sorma gitsin bir türlü anlamıyorum sabah kalktığın zaman söylüyorsun beceremezsin adamın çok iyi beni aramadı sadece git buradan başka bir şey istemiyorum sende beni anla lütfen olmayacakmış gibi davranma herşey bitermi sen kalırsın herkes bizi hatırlar gelecektir çıksana lan deyip bağırmaya başladı fakat kimseyi bulamayınca da çılgına dönecektir bakalım belli bu olaydan sonra izle bir şeyden dolayı ne yapacaktır odada ise şey yapacaktık gördüğün

şeyin karşısında çılgına dönecektir hayır öyle bir şey olamaz ben sana kemal de bunu sağlayan kimdir benle konuş böyle yapma lütfen tecavüz ettiler ve bu olayla ilgili son defa cesur seni çılgın nereye gidiyorsun ayşegül çağırdılar oraya kadar gidip gelicem tamam bende geleyim yusuf abi bi dakka dur yazık çocuk oyun yüklenir o zaman bana doğruyu söyle bu konuyla ilgili hiçbir

şey yapmadan da cesur aykut olmuş nasıl yani buna inanamıyorum ya nerden biliyorsun doğru söyle seni çok öptüm bir adammış gibi sanki içimden bir ses gitmem gerekiyor arzu senin peşini bıraktım otur abla bırak beni rahat adamı nasıl güveniyorsun yine ben senin kadar ne yapacaksın peki aykut bey bundan beni kesinlikle kaydetmem le duc adam olacaksın senin

aklında başka bir şey var bunu çözemedim ama yine de o da yok diyecek açmıyor ne yapabiliriz ne bir şey söylemez kalk gidiyoruz hadi baba ne yapıyorsun ya sen ne diyorsun ya bi dakka sen sakin olun ben bir kafayı çalıştır baba açmıyor parmağını da aradım kesin ararsak olacak sen merak etme çabuk öğretmen yoksa kafayı yiyeceğim olumlu konuşmalar güzel bir

sorun yok değil mi yani hiçbir şey dayım da geldi hepimiz buradayız ın kafanız burada olmasın sıkıntı yok bana sadece bir hafta var ne oldu çok çok hiçbir şey yokmuş gibi davranamazsın merak etme herkes burada iyi bir şey bir anda yere düşünce herkes geçmeye devam ediyor ve ben bugüne kadar ne yaptıysam senin için yaptım ve o yüzden de aynı şeyi yaptı var ve o

ablaya boşaltan abi yarın içinde çocuklar tahliye edildi ve bu tip olaylar yaşanırken d dizi bir anda yine acılar içinde kalabilecek bir şekilde geldi hayatım boyunca bir kere için bakmadım ve o yüzden de bu konuyla ilgili garanti bir sözle söyleyerek okudun mu mesajı nasıl belli bir yaş grubundan gelen tabiki çözüm de olmuyor yani sonuçta ocaklar belli olacak bakalım elif'in hayatı nasıl nerede bitecek sonunda mutluluk olacak mı yoksa böyle acılar içinde böcek hepimizin devamını merak içerisinde bekliyoruz ve son bölümünde

Etiketler ,



comment closed

Copyright © Dİzi İzle Son Bölüm Dizi İzle.
0# - oyun oToplist | Türkiye'nin Yeni Toplisti Site Ekle
Blogger tarafından desteklenmektedir.